تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادفات منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری 25 درصد افزایش یافت

سرهنگ رحمت‌الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته 26 فقره افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد فوتی نیز نسبت به سال گذشته با 29 فقره افزایش، 22 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصادفات جرحی با 54 فقره کاهش نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش یافته، بیان کرد: تعداد مجروح نیز با 95 نفر کاهش نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش یافت.

نجفی با بیان اینکه تصادفات منجر به خسارت با 92 فقره کاهش نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است، گفت: تعداد تصادفات با 120 فقره کاهش نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی تصادفات در شهرکرد محور شهرکرد ـ شلمزار، ناغان در مسیر اردل و کیار و بروجن است.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال 2030 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات حادثه‌ساز توقیف شده است، تصریح کرد: 7774 دستگاه خودرو نیز به علت تخلفات حادثه‌ساز توقیف شده‌اند.

نجفی با اشاره به افزایش 67 درصدی تخلف انحراف به چپ نسبت به سال گذشته گفت: تخلفات در زمینه سرعت 32 درصد، سبقت 48 درصد و تعداد برگ جریمه نیز 19 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادفات منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری 25 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..