تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی بی سرانجام در «ایستگاه هشتم»

مستند «ایستگاه هشتم» داستانی غم انگیز از زبان یک جوان ایرانی است.

زندگی بی سرانجام در «ایستگاه هشتم»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «ایستگاه هشتم» درباره محمد حسن سبحانی است، مردی که پنج سال می شود ساکن شهر کلن آلمان شده، مردی که سرنوشتی طولانی و عجیب داشته است.
 
او بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که همه گروه های سیاسی و فکری به تبلیغ خود مشغول بودند، با گروهی آشنا شد که قبلا هم نام آنها را شنیده بود، یعنی سازمان مجاهدین خلق.
 
محمد حسین برای اولین بار در محفل آنها شرکت کرد و با رهبرشان آشنا شد؛ او در این فیلم از خاطرات آن سال ها می گوید و اینکه چگونه تحت تاثیر مجاهدین خلق قرار گرفت.
 
سبحانی سرانجام به عضویت این سازمان در آمد و همین مسئله، مسیر زندگی اش را تغییر داد تا اینکه به پادگان اشرف عراق رفت.
 
این عضو جدا شده منافقین در نهایت و بعد از تحمل مشقات فراوان، دریافت سازمان مجاهدین خلق، هدفی نبوده که یک جوان بخواهد آن را برای خود انتخاب کند.
 
پخش تصاویری آرشیوی از اقدامات تروریستی منافقین از دیگر بخش های این مستند است.
 
«ایستگاه هشتم» با تهیه کنندگی محمد شیشه گر و کارگردانی سعید پونکی، ساعت 8:30 امروز از شبکه افق پخش می شود.
 
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی بی سرانجام در «ایستگاه هشتم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..