تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب استقلالی ها به ازبکستان بر می گردد؟

به گزارش افکارنیوز، سرور جپاروف معرفت به خرج داده و به منصوریان گفته حتی در صورت پابرجا ماندن محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی، در این تیم می‌ماند اما دیروز از یک منبع موثق شنیدیم ازبک‌ها به کاپیتان تیم ملی کشورشان دستور داده اند اگر قرار است در استقلال فقط تمرین کند، قراردادش را با این تیم فسخ کرده و به ازبکستان برگردد چرا که سرمربی تیم ملی معتقد است او باید در رقابت‌های باشگاهی بازی کند.

باشگاه استقلال در تلاش است حکم فیفا را درباره محرومیت‌شان در نقل و انتقالات زمستانی بشکند و مجوز بازی آندو و جپاروف را بگیرد.

 با وجود آنکه استقلال در خط میانی بازیکنان خوبی داشت اما منصوریان تصمیم گرفت برای قدرت بخشیدن به کمربند میانی و پر کردن نیمکت رزروش، این دو بازیکن را جذب کند.

با وجود تلاش‌های استقلال برای شکستن رای، بعضی‌ها اعتقاد دارند فیفا از حکم خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

اگر این اتفاق رخ دهد، آندو و جپاروف باید به فکر حضور در تیم‌های جدیدی باشند‌؛ به ویژه دومی. جپاروف کاپیتان تیم ملی ازبکستان است و به زودی باید در مرحله برگشت رقابت‌های نهایی جام جهانی، برای این تیم به میدان برود. بی‌شک بازی نکردن به ضرر او خواهد شد و آمادگی‌‌اش را از دست می‌دهد. به همین دلیل جپاروف شدید نگران است و می‌خواهد هرچه زودتر تکلیفش روشن شود. اگر بنا به جدایی باشد، جپاروف قصد دارد از باشگاه استقلال غرامتی بگیرد و برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب استقلالی ها به ازبکستان بر می گردد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..