تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچستر یونایتد به فینال جام اتحادیه صعود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال هال سیتی و منچستر یونایتد در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام اتحادیه انگلیس پنجشنبه شب برگزار شد و در پایان تیم هال سیتی برتری ۲ بر یک را رقم زد.

در این بازی تام هادلستون (۳۶ - پنالتی) و بای عمر نیاسه (۸۵) برای تیم هال سیتی گلزنی کردند و پل پوگبا در دقیقه ۶۶ تنها گل تیم منچستر یونایتد را به ثمر رساند.

منچستر یونایتد که در بازی رفت ۲ بر صفر پیروز شده بود در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد و به فینال این جام راه یافت تا ژوزه مورینیو در نخستین فصل حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ، در آستانه فتح یک جام قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچستر یونایتد به فینال جام اتحادیه صعود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..