تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان منصوریان برای یک مدیرعامل/ اوضاع استقلال بحرانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که استقلال باید روز نوزدهم بهمن در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم خوب و قدرتمند السد قطر برود و تمرکز همه مسئولان و کادر فنی و بازیکنان باید روی این بازی باشد، علیرضا منصوریان در تازه ترین اظهار نظرش علی فتح الله زاده را تهدید به انجام مصاحبه کرده است.

منصوریان در این مورد به سایت باشگاه گفته است: با مدیران پیشینم آقایان اولیایی، قریب و واعظی آشتیانی تماس گرفتم تا بابت مصاحبه ای که قرار است روز شنبه انجام بدهم، از آنها عذر خواهی کنم و به آنها بگویم منظورم از مصاحبه ای که قرار است داشته باشم، به هیچ وجه در مورد آنها نیست و منظورم فقط علی فتح الله زاده است.

سرمربی استقلال افزود: قصد داشتم با اقای افشارزاده هم تماس بگیرم که موبایل ایشان خاموش بود. بنده هرگز قصد بی احترامی به اقای افشارزاده را نداشتم و ایشان را پدر ورزش ایران می دانم. آقای افشارزاده در آمدن من به استقلال نقش مهمی داشت و از این بابت از ایشان تا همیشه سپاسگزارم.

علیرضا مصنوریان در پایان گفته است: متاسفانه برای اولین بار ناچارم پاسخ یکی از مدیرانم را بدهم و به همین دلیل از اقایان اولیایی، قریب، افشارزاده و واعظی آشتیانی عذرخواهی می کنم. امیدوارم مصاحبه روز شنبه من را ببخشند و آن را به حساب دفاع از حق خودم بگذارند نه صحبت در مورد این ٤ عزیز.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان منصوریان برای یک مدیرعامل/ اوضاع استقلال بحرانی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..