تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارادونا: بازیکنی مثل مسی ندیده ام

کد خبر: ۴۶۹۱۶۲

۴۱۳  بازدید

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین مصمم است که لیونل مسی فارغ از اینکه کشور خود را به قهرمانی جام جهانی برساند یا نه، یک پدیده است.

وبسایت نود: ستاره تیم بارسلونا در طول کارنامه درخشان خود پنج توپ طلا کسب کرده و به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ شناخته می شود. مارادونا در مصاحبه ای که با TyC Sports انجام داد، در مورد این بازیکن و دستاورد هایش گفت:

نمی خواهم با کسانی که می گویند مسی به خاطر عدم قهرمانی در جام جهانی پدیده نیست مدارا کنم چون او یک پدیده است. مسی فارغ از اینکه فاتح جام جهانی شود یا نه، بازیکن بزرگی است.

مارادونا: بازیکنی مثل مسی ندیده ام

 در سن ۵۶ سالگی، می توانم بگویم که هرگز بازیکنی مثل مسی ندیده ام. خدا را شکر می کنم که او آرژانتینی است. ما مسی، من و پاپ را داریم...

چرا ما با ادعای اینکه اگر او فاتح جام جهانی نشود، پدیده نیست، بار مسئولیتی اضافی روی شانه اش قرار می دهیم؟ من قهرمان جهان شدم چون در کنار بازیکنانی مثل ریکاردو گیستی، خورخه بوروچاگا، نری پومپیدو، اسکار روجری و خیلی های دیگر بازی می کردم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارادونا: بازیکنی مثل مسی ندیده ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..