تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام خامه ای بازیکنان پرسپولیس از مهندس + عکس

خیاط در کوزه افتاد؛

انتقام خامه ای بازیکنان پرسپولیس از مهندس + عکس

سهیل سعادتمندی در روایت از خود از جشن تولد مسلمان آورده است: «محسن کیک که می‌مالیدی همه عمر...»

سرویس ورزشی جام نیـوز؛ محسن که کیک می‌مالیدی همه عمر، دیدی کیک چگونه او را در بر گرفت! این شاید بهترین تعبیر از کیک مالی صورت مهندس پرسپولیس باشد، خیاطی که حالا در کوزه افتاده است.

 

در تمامی جشن تولدهایی که بازیکنان پرسپولیس برای همبازیان خود می‌گرفتند، صورت صاحب جشن و دست یک نفر کیک مالی بود؛ مهندس محسن مسلمان...

 

بازیکنی که در زمین مهندس و طراح تمامی حمله‌های ویرانگر پرسپولیس است، خارج از زمین هم اغلب شوخی‌های سرخپوشان را طراحی می‌کند. مهندس شوخی‌های پرسپولیس در تمامی جشن تولدها، به همراهی و همدستی یکی از بازیکنان، سر صاحب جشن را گرم می‌کرد و در یک فرصت مناسب کیک به صورت او می‌مالید.

 

امروز اما تولد جناب مهندس بود و او کیک مالی کردن همبازیانش را یک جا پس داد! سرخپوشان که علاقه خاصی به محسن دارند، دیروز یک قرار جالب با هم گذاشتد. آنها قرار گذاشتند، به جای کیک مالی کردن صورت محسن، سر او را داخل کیک فرو کنند. این یک انتقام خامه‌ای از مهندس مسلمان بود.

 

خیاط در کوزه افتاد دقیقا همین جا کاربرد دارد. البته این خیاط با خیاط ضرب المثل فرق دارد. محسن بعد از انتقام خامه‌ای، از زیر خروارها کیک، لبخند شیطنت آمیزی زد؛ این یعنی تلافی می‌کنم. یعنی منتظر شوخی‌های جدید من باشید. تولدت مبارک مهندس.

سهیل سعادتمندی / رختکن پرسپولیس / زمستان نود و پنج

محسن مسلمان

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام خامه ای بازیکنان پرسپولیس از مهندس + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..