تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیانوش رستمی از دور مسابقات وزنه برداری باشگاه های کشور حذف شد

اخبار سایر ورزش ها

به گزارش آسمونی، هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور و فینال (دور برگشت) لیگ برتر جوانان یادواره شهدای آتش نشان که از دیروز چهارشنبه (۶ بهمن ماه) در سالن کوثر شهرک شهید فلاحی تهران و به میزبانی نیروی زمینی ارتش آغاز شده بود، امروز (پنجشنبه) نیز با رقابت ۶ وزنه بردار در دسته ۸۵ کیلوگرم رده سنی و بزرگسالان و ۲ وزنه بردار رده سنی جوانان پیگیری شد.

2171212 کیانوش رستمی از دور مسابقات وزنه برداری باشگاه های کشور حذف شد

کیانوش رستمی دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو و عضو تیم ذوب آهن اصفهان که به تازگی تمرینات خودش را آغاز کرده و در فرم ایده آل بدنی نبود، برای نخستین بار در لیگ برتر و هفته چهارم روی تخته رفت و در حرکت یکضرب وزنه ۱۵۵ کیلویی را بالای سر برد. او در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه ۱۹۵ کیلوگرم را نتوانست مهار کند تا از دور مسابقات هفته چهارم کنار برود.

در این دسته علی مکوندی در حرکت یکضرب ۱۵۲ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۹۱ کیلوگرم و در مجموع ۳۴۳ کیلوگرم مهار کرد و به مقام نخست دست یافت، علی میری وزنه بردار تیم رعد پدافند که در آخرین رکوردگیری اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان رکورد ۱۴۶ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۱۹۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۳۳۶ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرده بود در جایگاه دوم ایستاد و صالح چراغی از تیم نیروی زمینی ارتش هم که رکوردهایش در اردوی تیم ملی محاسبه شده بود با مجموع ۳۳۴ کیلوگرم سوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

کیانوش رستمی مسابقات وزنه برداری کشور وزنه برداری

اینم جالبه !

به گزارش آسمونی، رقابتهای تکواندو آزاد قهرمانی کشور که مرحله نخست انتخابی تیم ملی محسوب …




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیانوش رستمی از دور مسابقات وزنه برداری باشگاه های کشور حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..