تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکوئر انیکس با همکاری مارول قصد دارد مجموعه Avengers را وارد بازی‌های ویدیویی کند

اسکوئر انیکس با همکاری مارول قصد دارد مجموعه Avengers را وارد بازی‌های ویدیویی کند

کمپانی اسکوئر انیکس ساعاتی پیش به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد همراه با Marvel Entertainment چندین بازی از مجموعه The Avengers را روانه بازار کند و به عبارتی، مجموعه محبوب «انتقام‌جویان» را وارد دنیای بازی‌های ویدیویی کند. با تک‌شات و جزئیات خبر در ادامه همراه شوید.

 

اسکوئر انیکس به همراه اعلام این خبر، تیزر کوتاهی را نیز منتشر کرد که آن را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید. این تیزرِ کوتاه، برخی از ویژگی‌های قهرمانانی چون کاپیتان آمریکا و مرد آهنی را به نمایش می‌گذارد. آن‌طور که از تیزر معلوم است، این دو قهرمان باید با هم متحد شوند و به دل دشمنان بزنند.

 

گردهمایی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا، شعار مجموعه‌بازی‌ The Avengers است و متاسفانه اطلاعات منتشر شده، به همین مقدار محدود می‌شود. جالب است بدانید که اعلام شده، استودیوهای کریستال داینامیکس و آیداس مونترئال قرار است همراه با هم، وظیفه توسعه این سری را بر عهده داشته باشند. این دو استودیو بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های اکشن - ماجرایی مثل Tomb Raider ،Thief و البته Deus Ex شناخته شده‌اند.

 

تا لحظه نگارش این خبر هنوز نمی‌دانیم که انتشار اولین نسخه از مجموعه‌بازی The Avengers برای چه موقعی برنامه‌ریزی شده است. چیزی که مشخص است، این است که اسکوئر انیکس و مارول قصد دارند برای سال‌های سال، گیمرها را با این مجموعه‌بازی سرگرم کنند. اسکوئر انیکس گفته است که در سال ۲۰۱۸، اطلاعات تازه‌ای را در مورد این پروژه بزرگ منتشر خواهد کرد. 

 

خوب است بدانید که جدیدترین نسخه از سری‌فیلم‌های Avengers - که با نام Avengers: Infinity War شناخته می‌شود - در تاریخ چهارم می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) در سینماهای سراسر دنیا اکران خواهد شد. 

 

تیزر کوتاه منتشر شده از بازی The Avengers را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

 

تیزر ۵۰‌ثانیه‌ای مجموعه‌بازی انتقام‌جویان


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکوئر انیکس با همکاری مارول قصد دارد مجموعه Avengers را وارد بازی‌های ویدیویی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..