تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای رییس مرزبانی آمریکا پس از فرمان ساخت دیوار مرزی با مکزیک

- تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت 23:14 یک روز پس از فرمان اجرایی رییس جمهور آمریکا برای ساخت دیوار مرزی مکزیک رییس مرزبانی آمریکا از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از فاکس نیوز، مارک مورگان رییس مرزبانی آمریکا یک روز پس از آنکه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا فرمان اجرایی ساخت دیوار با مرز مکزیک را امضا کرد، از سمت خود کناره گیری کرد.

انریکه پینا نیه تو رییس جمهور مکزیک در پی دستور دونالد ترامپ برای احداث دیوار در مرز آمریکا-مکزیک سفرش به واشنگتن را لغو کرد.

پیشتر ترامپ هم گفته بود که اگر مکزیک حاضر نباشد پول احداث این دیوار را بپردازد، بهتر است رییس جمهور این کشور به مکزیک نیاید.

ساخت دیوار مرزی مکزیک واکنش های بسیاری در داخل و خارج این کشور داشته است.


کلید واژه ها: مکزیک - رییس جمهور - آمریکا - رییس جمهور آمریکا - دیوار - دونالد ترامپ - استعفا - کشور - واشنگتن - انریکه - گزارش - تاریخ - تسنیم - واکنش - ساعت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای رییس مرزبانی آمریکا پس از فرمان ساخت دیوار مرزی با مکزیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..