تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امریکن اینترست: ایران در میان هشت قدرت بزرگ سال 2017

امریکن اینترست با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرد ایران در میان هشت قدرت بزرگ سال 2017 خواهد بود.

در این گزارش آمریکا، چین، ژاپن، روسیه، آلمان و هند در رده‌های اول تا ششم قرار دارند و ایران بعد از این کشورها در رده هفتم قدرتمندترین کشورهای جهان در سال 2017 قرار دارد. در این فهرست رژیم صهیونیستی در جایگاه هشتم و بعد از ایران قرار دارد.

در گزارش امریکن اینترست آمده است: ایران در میان هشت قدرت سال 2017 و در رده‌ای بالاتر از اسرائیل، متحد نخست آمریکا، قرار دارد.

در توضیح جایگاه ایران آمده است: جنگ‌های نیابتی میان عربستان و ایران در سال 2016 همچنان ادامه دارد و با ورود به سال جدید میلادی، ایران در مقایسه با عربستان پیشتاز است. گرچه عربستان همچنان یک قدرت نیرومند به حساب می‌آید؛ اما در 12 سال گذشته، ایران گوی سبقت را از عربستان ربوده است.

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) و قراردادهای این کشور با شرکت‌های هواپیمایی بوئینگ و ایرباس، حامل این پیام برای جامعه جهانی بود که راه ایران برای تجارت باز است و تولیدات نفت این کشور به سطوح قبل از دوران تحریم بازگشته است.

امریکن اینترست در بخش دیگری از گزارش نوشت: ممکن است سال 2017 به دلیل پایان دوران ریاست جمهوری "باراک اوباما" و روی کار آمدن "دونالد ترامپ"، سال سختی برای ایران باشد. 

با این حال، این نشریه آمریکایی اذعان کرد ایران نقش بسیار سازنده‌ای در بازپس‌گیری حلب از دست تروریست‌های داعش داشت و در جبهه زمینی عراق نیز ایران پیروز واقعی است. نیروهای انصارالله تحت حمایت ایران نیز مقابل عربستان ایستادگی کرده اند. این مسائل نشان می‌دهد قدرت ایران برای تاثیرگذاری در تحولات منطقه‌ای به بیش از هر زمان دیگری رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امریکن اینترست: ایران در میان هشت قدرت بزرگ سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..