تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر سنگدلی که به کودکانش داروی خواب آور تزریق می کند

مادر که اهل واشنگتن است برای خواباندن کودکانش از تزریق داروهای خواب آور استفاده می کند.در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و این داستان را باهم بررسی کنیم.داستان وحشتناک والدینی که با کودکان خود رفتار خبیثانه ای دارند.

اشلی هات بیست و چهار ساله و همسرش، لروی مک لور، 25 ساله، از اتهامات خشونت علیه کودکان درجه دوم، در معرض خطر قرار دادن کودکان و دادن مواد تحت کنترل به افراد زیر 18 سال دفاع نکرده اند.

سه فرزند شان با سنین 2، 4 و 6 سال، به پلیس گفتند که مادر شان قبل از خواب به آنها داروی خواب آور تزریق می کرد تا به آنها کمک کند راحت بخوابند.

اد ترویر، سخنگوی دفتر کلانتر شهرستان پیرس گفت: “برخی از اظهارات (کودکان) در مورد نحوه دریافت داروی خواب آور بسیار نگران کننده بود”.

پسر 6 ساله شان به پلیس گفت “والدینش به او و خواهرانش داروی خواب آور می دادند. این کودک همچنین به مقامات گفت که پدر و مادرش از یک سرنگ “برای تزریق دارو به او و خواهرانش استفاده می کردند”.

آزمایش خون مقدار بسیار کمی از هروئین را در دو تا از سه فرزند نشان داد و محققان کبودی و علامت هایی را بر روی کودکان کشف کردند که از طریق تزریق سوزن ایجاد شده بودند.

نوزاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر سنگدلی که به کودکانش داروی خواب آور تزریق می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..