تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌احترامی به آقای افشارزاده را نداشتم و ایشان را پدر ورزش ایران می‌دانم

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا منصوریان در اظهاراتی، صحبت‌های پیشین خود درباره مدیران قبلی استقلال را تصحیح کرد.

او در این باره گفت: با مدیران پیشین استقلال مثل آقایان اولیایی، قریب و واعظی آشتیانی تماس گرفتم تا بابت مصاحبه‌ای که قرار است روز شنبه انجام بدهم، از آنها عذرخواهی کنم و به آنها بگویم منظورم از مصاحبه‌ای که قرار است داشته باشم، به هیچ وجه در مورد آنها نیست و منظورم فقط علی فتح‌الله‌زاده است.

او افزود: قصد داشتم با آقای افشارزاده هم تماس بگیرم که موبایل ایشان خاموش بود. بنده هرگز قصد بی‌احترامی به آقای افشارزاده را نداشتم و ایشان را پدر ورزش ایران می‌دانم. آقای افشارزاده در آمدن من به استقلال نقش مهمی داشت و از این بابت از ایشان تا همیشه سپاسگذارم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: متاسفانه برای اولین‌بار ناچارم پاسخ یکی از مدیرانم را بدهم و به همین دلیل از آقایان اولیایی، قریب، افشارزاده و واعظی آشتیانی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مصاحبه روز شنبه من را ببخشند و آن را به حساب دفاع از حق خودم بگذارند، نه صحبت در مورد این چهار عزیز.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌احترامی به آقای افشارزاده را نداشتم و ایشان را پدر ورزش ایران می‌دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..