تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 275 ميليون ريال کالاي قاچاق

قزوین؛

کشف 275 ميليون ريال کالاي قاچاق

جانشين فرماندهي انتظامي استان از کشف 275 ميليون ريال کالاي قاچاق در دو عمليات پليسی خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز از قزوین ؛سرهنگ سلمان اميری گفت : ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در عوارضي آزاد راه قزوين –زنجان از يک دستگاه پژو  يک هزار و 449 ثوب انواع البسه و چهار هزار و 468 قلم انواع لوازم آرايشي کشف کردند  و دو نفر در اين رابطه دستگير شد.

وي افزود :در اقدامي ديگر ماموران انتظامي بخش آبگرم شهرستان آوج از يک دستگاه پژو، 82 جفت کفش خارجي قاچاق کشف و يک نفر را دستگير کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان اضافه کرد : سه متهم دستگیر شده پس از تشکيل پرونده به اداره تعزيرات حکومتي استان معرفي شدند.

110

این اخبار را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 275 ميليون ريال کالاي قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..