تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسریع در بهره‌برداری از فرودگاه سمنان‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا خباز عصر امروز در بازدید از فرودگاه سمنان که با حضور مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) تهران و مسئولان فرودگاه سمنان برگزار شد اظهار داشت: فرودگاه سمنان یکی از زیرساخت‌های مهم و زمینه‌ساز توسعه استان سمنان است و باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های فیزیکی فرودگاه سمنان تاکنون تصریح کرد: در حال حاضر ‌عملیات عمرانی باند این فرودگاه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و ازنظر کیفی نیز در حد بسیار مطلوب و استانداردهای روز دنیاست؛ اما شرایط نامناسب جوی سبب تأخیر در پیشرفت آن شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه فرودگاه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه است تصریح کرد: فرودگاه سمنان باید به‌عنوان پشتیبان فرودگاه‌های پایتخت مدنظر قرار داشته و باید به چشم محور توسعه به آن نگاه کنیم.

خباز با اشاره به لزوم ارتقای فرودگاه سمنان به‌عنوان مرکز حمل‌ونقل هوائی، تأسیس شرکت در کنار آن را نیز خواستار شد و اضافه کرد: این مهم در رونق اقتصادی استان سمنان نیز مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید امکان نشست‌وبرخاست هواپیماهای با مقیاس کوچک در فرودگاه سمنان پس از بهره‌برداری فراهم شود گفت: سرمایه‌گذاران استان سمنان می‌توانند برای ایجاد شرکت فرودگاهی مشارکت کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم واگذاری امور غیر حاکمیتی کشور به مردم تأکید کرد: اقتصاد کشور با حضور مردم و بخش خصوصی رونق بیشتری یافته و اشتغال پایدار نیز به دنبال آن ایجاد می‌شود.

خباز با اشاره به اهمیت افتتاح فرودگاه سمنان در غرور ملی مردم این استان بیان کرد: البته باید توجه داشته باشیم که ناوبری فرودگاه‌ها از وظایف حاکمیت است و بر این اساس باید فرودگاه سمنان را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسریع در بهره‌برداری از فرودگاه سمنان‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..