تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برنامه مسابقات کاراته وان پاریس

برنامه اولین دوره لیگ جهانی کاراته اعلام شد و طی آن از فردا (جمعه)، کاراته‌کاها به مدت 3 روز در پاریس برروی تاتامی خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، طبق اعلام کمیته برگزاری اولین دوره لیگ جهانی کاراته که در پاریس برگزار می‌شود، 1247 کاراته‌کا از 79 کشور جهان در دو بخش کاتا و کومیته و در دو گروه زنان و مردان از روز جمعه رقابت‌های خود را به مدت 3 روز آغاز می‌کنند.

پیکارهای کاتا در دو بخش انفرادی و تیمی انجام می‌شود و مبارزات کومیته در گروه زنان در 5 وزن 50-، 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم و در گروه مردان در 5 وزن 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم خواهد بود.

جمعه (8 بهمن ماه) و در اولین روز این مسابقات، پیکارهای مقدماتی و مرحله رپه‌شارژ ورزشکاران بخش کاتای انفرادی و تیمی (زنان و مردان) و مبارزات کومیته‌روهای وزن 60- و 67- کیلوگرم مردان و 50- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود و در دومین روز این مسابقات (شنبه – 9 بهمن ماه) کومیته‌روهای اوزان 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان، پیکارهای مقدماتی و رپه‌شارژ را انجام خواهند داد.

دو روز اول این مسابقات، مبارزات از ساعت 9 تا 21:30 به وقت پاریس پیگیری می‌شود.

اما در روز پایانی این دوره از مسابقات که روز یکشنبه (10 بهمن ماه) است. رقابت‌ها برای کسب نشان برنز از ساعت 10 تا 13:30 انجام می‌شود و پس از وقفه‌ای نیم ساعته فینالیست‌های اولین دوره لیگ جهانی کاراته در سال 2017، برای ایستادن برروی سکوی قهرمانی از ساعت 14 تا 16:30 رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

برخی از کاراته‌کاهای کشورمان نیز با هزینه شخصی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برنامه مسابقات کاراته وان پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..