تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتور، امیدوار به پرشدن سکوهای یادگار

کد خبر: ۴۶۹۱۱۰

۲۰۴  بازدید

باشگاه تراکتورسازی تبریز از هواداران خود خواست فردا به ورزشگاه یادگار بروند.

ورزش سه: بعد از مدت بیش از 8 ماه هواداران تیم تراکتورسازی این شانس را دارند تا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز حاضر شوند و به حمایت تیم خود بپردازند. از این رو باشگاه تراکتورسازی از هواداران خود خواست تا فردا در بازی با ماشین سازی به ورزشگاه بروند.

در اطلاعیه ای که سایت باشگاه تراکتورسازی منتشر کرده، آمده است: «افتخار تراکتورسازی همواره هوادارانش بودند و تمامی موفقیت‌هایش را در طول سالیان اخیر مدیون آن‌ها بوده است. از حضور در لیگ برتر تا قهرمانی جام حذفی و نایب‌قهرمانی‌ها در لیگ برتر همه در زیر سایه خداوند و حمایت هواداران پرشور نماینده فوتبال شمال غرب کشور فراهم‌شده است.حال تراکتورسازان پس از ماه‌ها دوری از هواداران پرشور در یادگار دیداری تازه می‌کنند و میعادگاه عاشقان همه نگاه‌ها را در جای‌جای آذربایجان به خود اختصاص می‌دهد. سختی‌ها هیچ‌گاه نتوانسته عشق به تراکتور را از دل‌ها دور کند و فردا می‌خواهیم بار دیگر با یک «یا علی» یک گام دیگر برداریم و برای رسیدن به اهداف خود از هواداران پرشور، وفادار، و آگاه تراکتورسازی می‌خواهیم با حضور حماسی خود در ورزشگاه با تشویق‌های خاص خود بار دیگر فرهنگ ناب مردمان آذربایجان را این بار در دربی تبریز به نمایش بگذاریم و با یاری خداوند یک گام دیگر به‌سوی قهرمانی برداریم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتور، امیدوار به پرشدن سکوهای یادگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..