تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات عجیب یک مرد در وسط خیابان با یک مامور پلیس+تصاویر

حرکات عجیب یک مرد در وسط خیابان با یک مامور پلیس+تصاویر

تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری مامور راهنمایی و رانندگی با یک مرد کونگ فو کار ناشناس را نشان می دهد. ماجرا از آنجا آغاز شد که این مرد ابتدا به مدت 5 ثانیه در وسط یک خیابان شلوغ بدون حرکت و مانند مجسمه ایستاده و موجب ترافیک می شود. زمانی که این افسر رانندگی قصد دارد مانع این کار شود و این مرد را به کنار خیابان هدایت کند وی شروع به نمایش تکنیک های کونگ فو کرده و تلاش می کند تا رعب و وحشت مامور رانندگی را فراهم کند. این استاد کونگ فو با انجام سریع این حرکات موفق می شود چندین بار مامور را به عقب براند. گفتنی است؛ این تصاویر توسط یک راننده موتورسیکلت تهیه شده است اما مکان دقیق این حادثه Incident مشخص نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5736615_705

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات عجیب یک مرد در وسط خیابان با یک مامور پلیس+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..