تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشمزه روز: طرز تهیه ساندویچ برگر داگ خانگی [تماشا کنید]

در این مطلب ساندویچی را آموزش داده که با گوشت چرخ کرده و پنیر تهیه می شود. برای طعم دادن به گوشت این برگر داگ از نمک و فلفل استفاده شده اما در صورت تمایل می توانید از پودر مخلوط سبزیجات یا پودر سیر و پیاز هم استفاده کنید.

مواد لازم

۱ کیلوگرم گوشت چرخ کرده ۱ قالب پنیر چدار نمک و فلفل سیاه نان هات داگ سس موردعلاقه خودتان

طرز تهیه

پنیر را به نوارهای باریک و یک اندازه برش دهید. به گوشت نمک و فلفل بزنید. سپس آن را در دست به صورت توپی شکل دهید. سپس آن را روی سطح صاف، به شکل مستطیل باز کرده و یک نوار پنیر بگذارید. سپس گوشت را رول کرده و دو طرف آن را ببنید تا پنیر بیرون نیاید. آن ها را روی زغال کباب کنید. البته می توانید درون تابه هم سرخ کنید تا کاملا طلایی شده و پنیرهای داخل آن ها آب شوند. هات داگ های خانگی را درون نان ساندویچی گذاشته و با سس دلخواه (کچاپ یا خردل) سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشمزه روز: طرز تهیه ساندویچ برگر داگ خانگی [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..