تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با برنامه های نو زمینه ترویج فرهنگ دینی را فراهم کنند

امام جمعه تربت جام گفت: مسئولان اداره های تبليغات اسلامي و ارشاد اسلامي درجهت تقويت برنامه های فرهنگی و دینی با ارائه طرح هاي نو تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام طاهری در بازدید و بررسی از مجموعه فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام از ادارات بی حاشیه شهرستان است.

طاهری با اشاره به جایگاه و اهمیت مسئله فرهنگ افزود: ادارات تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی با تعامل و همکاری فعالیت های متناسب و شایسته در زمینه ترویج فرهنگ و دین انجام دهند.

او خطاب به مدیران این دو نهاد توصیه کرد: مسئولان اداره های تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی درجهت تقویت شورای فرهنگ عمومی و ستاد شئون مناسبت های فرهنگی با ارائه طرحهای نو تلاش کنند.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: ارشاد اسلامی نسبت به تقویت و ترویج موسیقی مقامی و بازیهای آئینی این خطه فرهنگ دوست  اقدام کند و نشریات محلی را افزایش دهند.

در ادامه رئیس اداره ارشاد اسلامی تربت جام گفت: ۷۲ کانون در مساجد ، دو نشریه محلی ، ۲۵ خبرنگار در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی با این اداره همکاری دارند.

فیاض با اشاره به گروه های فعال فرهنگی در انجمن های زیر مجموعه افزود: برگزاری طرح های دین نشاط زندگی، برپایی نمایشگاه قرآن، تاسیس دو مدرسه قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی گوشه ای از فعالیت ها می باشد.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با برنامه های نو زمینه ترویج فرهنگ دینی را فراهم کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..