تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل چاقی موضعی چیست ؟

۱- چاقی بالاتنه

بطور کل به این معنی است که این فرد زیاد از حد می خورد و به هیچ عنوان فعالیت بدنی ندارد. از خوردن شیرینی اجتناب کنید و حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید. اگر این توصیه ها جواب ندادند، به یک متخصص سلامت مراجعه کنید.

۲- چاقی متمرکز در شکم

اضافه وزن در این فرد می تواند بخاطر اضطراب، فشار عصبی و افسردگی باشد. روی آوردن به تمرینات ورزشی و روش های رسیدن به آرامش ذهنی ، ممکن است بهترین راه کار برای فائق آمدن بر این مشکل باشد. اگر این توصیه ها جواب ندادند، به یک متخصص سلامت مراجعه کنید.

۳- چاقی پایین تنه

یک مشکل رایج برای زن ها است. حرکات و تمرینات پایین تنه، می تواند این چربی ها را همراه با ورزش های مخصوص قلب و عروق بر طرف نماید. از بین بردن چربی های این ناحیه، بسیار دشوار است. در گرفتن کمک، هیچ تردیدی نداشته باشید.

۴- چاقی ورم معده

چربی در این ناحیه می تواند ناشی از مصرف الکل یا اختلال در تنفس باشد. سعی کنید مصرف الکل را کاهش دهید و بر روی تمرینات تنفسی تمرکز کنید. تنفس مناسب، یک تمرین کامل و بی عیب است.

۵- چاقی پایین تنه که شامل پایین پاها می شود

این چاقی معمولاً برای زن های باردار رخ می دهد. ممکن است پاها متورم شوند. حرکات هوازی در آب را انجام دهید تا به مفاصل پا فشار نیاید.

۶- شکم بزرگ و برآمده با چربی ناحیه پشت

همانند نوع اول در اثر عدم فعالیت رخ می دهد. فعالیت کردن حیاتی است و میزان قند خون را ثابت نگه می دارد. نگذارید برای طولانی مدت گرسنه بمانید و حجم وعده های خود را کمتر کنید.

دانستن اینکه به چه چیزی برای از بین بردن چربی های اضافه نیاز دارید، بهترین روش برای لاغر شدن است. بهرحال، مشکلات ژنتیکی و هورمونی باید در زمان برنامه ریزی کاهش وزن، در نظر گرفته شود. یک متخصص سلامت قادر است کمکتان کند.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل چاقی موضعی چیست ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..