تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه نمایش فیلم‌های بخش هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر

برنامه نمایش فیلم‌های بخش هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر

فرهنگ > سینما - ایسنا نوشت: ساعات نمایش فیلم‌های هنر و تجربه در خانه هنرمندان و پردیس‌های کورش و چارسو اعلام شد.

16 فیلم هنروتجربه در طول روزهای برگزاری جشنواره در سالن رکس پردیس کورش (هر روز دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰)، سالن شماره سه پردیس چارسو (هر روز دو سانس در ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۹) و خانه هنرمندان (هر روز دوسانس ۱۶ و ۲۰ برای فیلم‌های داستانی و ۱۸ برای مستندها) به نمایش درمی‌آیند.

اسامی فیلم‌های هنروتجربه در جشنواره سی‌وپنجم فجر به شرح زیر است:

«کوپال» کاظم ملایی، «چشم‌ها» به کارگردانی مهران مهدویان، «خانه/اِو» اصغر یوسفی‌نژاد، «زمانی دیگر» به کارگردانی ناهید حسن‌زاده، «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» به کارگردانی علیرضا رسولی‌نژاد،  «ویولونیست» از محمدعلی طالبی، «والدراما» به کارگردانی عباس امینی، «شماره ۱۷ سهیلا» کارگردان محمود غفاری، «ترومای سرخ» به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست، «ماجرای نیمروز» از محمدحسین مهدویان، «ایتالیا ایتالیا» ساخته مهدی صباغ‌زاده، «نگار» به کارگردانی رامبد جوان، «خاطرات پاییزی» به کارگردانی علی فخر موسوی، «خفگی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «بیوگرافی» ساخته فاطمه ثقفی و «مکان» به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه نمایش فیلم‌های بخش هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..