تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا ۶ به رنگ سفید و با قیمت بیشتر در خارج از چین عرضه می شود

نوکیا با عرضه «Nokia 6» در کشور چین بازگشت نسبتاً شکوهمندانه ای را برای خود رقم زد، چرا که موجودی اولیه این گجت در کمتر از یک دقیقه به فروش رفت. حال خبر رسیده که احتمالاً این موبایل با قیمتی بیشتر در خارج از کشور چین نیز به فروش خواهد رسید.

بر طبق اخبار رسیده، قرار است نسخه سفید رنگ Nokia 6 در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) و همزمان با آغاز موج دوم فروش برق آسای این موبایل در چین، در کشور فیلیپین نیز عرضه شود. نکته جالب اینجاست که این نسخه از موبایل نوکیا با قیمت ۳۷۰ دلار در بازار فیلیپین به فروش خواهد رسید، در حالی که قیمت Nokia 6 در چین برابر با ۲۴۵ دلار است.

خریداران فیلیپینی تنها قادر به خریداری نسخه سفید رنگ موبایل جدید نوکیا خواهند بود و تحویل خریدها نیز به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

در صورتی که عرضه موبایل جدید نوکیا در کشور فیلیپین محقق شود، می توان امیدوار بود که این محصول به زودی در دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار بگیرد، گرچه در حال حاضر نمی توان در خصوص تاریخ احتمالی این رویداد اظهار نظر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا ۶ به رنگ سفید و با قیمت بیشتر در خارج از چین عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..