تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی شاگردان شمسایی مقابل آذرخش/ شکست خانگی مس سونگون مقابل یاسین‌پیشرو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر فوتسال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و آذرخش بندرعباس، وارد هفته بیستم خود شد که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر تأسیسات به پایان رسید. گل‌های شاگردان شمسایی را ابوالقاسم عروجی، وحید شمسایی و علیرضا وفایی به ثمر رساندند. این تیم با 41 امتیاز، موقتاً به رده سوم جدول رسید.

در دیگر دیدار این هفته هم که از ساعت 15:30 آغاز شد، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با هدایت محمدرضا حیدریان دست به کار بزرگی زد و موفق به شکست 3 بر یک تیم مس سونگون در خانه حریف خود شد. سعید قاسمی، امین مجیدی‌پور و ابراهیم مسعودی برای تیم قمی و توحید لطفی برای مس گلزنی کردند. یاسین هم با کسب 29 امتیاز، در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

سایر دیدارهای این هفته از ساعت 16 آغاز شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی شاگردان شمسایی مقابل آذرخش/ شکست خانگی مس سونگون مقابل یاسین‌پیشرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..