تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۴۰ میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید به دهیاری‌های چاراویماق

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/07 شناسه خبر: 1018003

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی:

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: از زمان تاسیس دهیاری ها در سال ۱۳۸۲ تا پایان آذر امسال در مجموع ۶۱میلیاردو ۸۵۰ میلیون ریال به دهیاری های چاراویماق کمک شده که از این رقم بیش از ۴۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ندای چاراویماق،  مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: از زمان تاسیس دهیاری ها در سال ۱۳۸۲ تا پایان آذر امسال در مجموع ۶۱میلیاردو ۸۵۰ میلیون ریال به دهیاری های چاراویماق کمک شده که از این رقم بیش از ۴۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

کرمی در ادامه گفت: از زمان تاسیس دهیاری ها در سال ۱۳۸۲ تا پایان آذر امسال در مجموع ۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال به دهیاری های استان کمک شده که از این رقم ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان ساکنان روستاها هستند، افزود: در دولت تدبیر و امید توجه به روستاها بیشتر شده است به طوری که در مدت سپری شده از سال جاری ۶۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به دهیاری های استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی  کمک دولت به دهیاران شهرستان هشترود را از زمان تاسیس دهیاری ها در سال ۱۳۸۲ تا پایان آذر امسال در مجموع ۱۰۹میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال دانست که  از این رقم نزدیک به ۷۰  میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری در تهران گفت: اذربایجان شرقی جزء سه استان برتر در نمایشگاه دستاورد های روستایی و عشایری در تهران بود و چادر عشایری استان اذربایجان شرقی نیز در رتبه اول قرار داشت.

وی در ادامه از دهیاران خاست که بر اساس بودجه دهیاری اقدام به انجام پروژه ها کنند و هر کجا که نیاز به پروژه جدید بود ابتدا نسبت به اصلاح و یا متمم بودجه دهیاری اقدام کنند و سپس به انجام پروژه ها بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۴۰ میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید به دهیاری‌های چاراویماق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..