تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دوره داوری مچ اندازی بانوان کشور در مشهد

به گزارش ایرنا رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در حاشیه آغاز این دوره به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی آخرین اصول و روشهای مربوط به داوری رشته مچ اندازی را زیر نظر مدرسان فدراسیون فرا می گیرند.
مهدی بکائیان در خصوص وضعیت رشته بدنسازی و پرورش اندام در خراسان رضوی نیز بیان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام از رشته‌های پرطرفدار در استان است و جوانان گرایش زیادی به این رشته ورزشی دارند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 140 هزار نفر در این رشته ورزشی در باشگاه های استان، افزود: هم اکنون بیش از 700 باشگاه ورزشی در استان در این رشته فعالیت می کنند که نظارت بر فعالیت آنها با جدیت دنبال می شود.
دوره داوری مچ اندازی بانوان کشور امروز هفتم بهمن ماه در مشهد آغاز و تا فردا ادامه دارد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشرکننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دوره داوری مچ اندازی بانوان کشور در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..