تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش «برمر» به اقدام ترامپ در منع ورود اتباع کشورهای دیگر

به گزارش افکارنیوز،

«یان برمر» دانشمند برجسته و تحلیلگر سیاسی آمریکایی در واکنش به اقدام آمریکا در منع صدور روادید برای اتباع ایران و 6 کشور مسلمان جهان در یک پیام توییتری نوشت: «ترامپ، روادید هر کسی از کشورهای ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن را متوقف می‌کند. ترامپ در هیچ یک از کشورهای مذکور تجارت و کسب و کار ندارد، اما در مصر، ترکیه و عربستان تجارت دارد».

وی در این توییت نقشه‌ای از کشورهایی که ترامپ با آن‌ها رابطه تجاری دارد را منتشر کرده است.

برخی از کشورهایی که در این لیست به چشم می‌خورد، شامل هند، اندونزی، کانادا، امارات متحده عربی، انگلیس، چین، برزیل، پاناما، عربستان سعودی، ایرلند، قطر، مصر، گرجستان، مکزیک، فیلیپین، آفریقای جنوبی، ترکیه و اروگوئه هستند.

رژیم صهیونیستی نیز در میان این لیست از مکان‌هایی که دونالد ترامپ در آنجا کسب و کار و تجارت دارد، به چشم می‌خورد.

ترامپ در حالی در صدد است مانع ورود اتباع ایران و 6 کشور مذکور به خاک آمریکا شود که عربستان سعودی که از حامیان و تأمین کنندگان بودجه گروه‌های ترویستی در جهان است، شامل این لیست ترامپ نمی‌شوند.

این تصمیم ترامپ موجی از اعتراضات مهاجران و برخی از مقامات سابق آمریکا را موجب شده است. «مادلین آلبرایت» وزیر خارجه اسبق آمریکا در اعتراض به این اقدام ترامپ گفته حاضر است در همبستگی با جامعه مسلمانان، به طور رسمی بعنوان یک مسلمان نام خود را ثبت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش «برمر» به اقدام ترامپ در منع ورود اتباع کشورهای دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..