تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار دیگر اچ تی سی برای سال 2017 احتمالا با اسنپدراگون 835 می آید

همین چند هفته پیش بود که اچ تی سی از یک پرچمدار جدید تحت عنوان HTC U Ultra پرده برداشت. این موبایل اما همراه با چیپست کوالکام اسنپدراگون 821 عرضه می شد که برای سال 2017، چیپست ویژه ای به حساب نمی آید.

حالا گفته ها از این حکایت دارند که تایوانی ها می خواهند تا چند ماه دیگر یک پرچمدار جدید به همراه چیپست اسنپدراگون 835 عرضه کنند که توانایی رقابت با موفق ترین تلفن های هوشمند امسال را داشته باشد.

چیالین چنگ، مدیر تلفن های هوشمند و دستگاه های متصل در HTC در مصاحبه ای با Tbreak اعلام داشته که آن ها برنامه دارند تا اواخر امسال موبایل دیگری عرضه دارند.

او می گوید: «برخی افراد در مورد زمان بندی معرفی موبایل ما حرف می زدنند اما زمان بندی ها 9 ماه قبل مشخص می شود. آن زمان بهترین CPU را داشتیم. زمانی که CPU پرچمدار بعدی بیاید، اچ تی سی هم جزو اولین شرکت هایی خواهد بود که از آن استفاده می کند.»

اسنپدراگون 835 در جریان نمایشگاه CES 2017 بود که رسما معرفی شد و یک هفته بعد هم HTC U Ultra به نمایش درآمد. انتظار می رود پرچمدارهای پیش روی امسال همگی از اسنپدراگون 835 استفاده کنند که گلکسی اس 8 هم یکی از آن ها به حساب می آید.

چنگ همچنین تایید کرد که آن ها قرار نیست پرچمدار بعدی شان را در MWC 2017 به نمایش بگذارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار دیگر اچ تی سی برای سال 2017 احتمالا با اسنپدراگون 835 می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..