تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر خارجه اسبق آمریکا به حمایت از مسلمانان در مقابل ترامپ پرداخت

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از العالم، مادلین آلبرایت در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که آماده است نامش را به عنوان یک مسلمان برای همبستگی با پناهندگان و مهاجران مسلمان ثبت کند.

 

وی این تصمیم خود را در اعتراض به تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اعمال محدودیت علیه پناهندگان و مهاجران مسلمان اتخاذ کرد.

 

همزمان، طرفداران حقوق مهاجران و پناهجویان طرح‌های کاخ سفید برای متوقف کردن موقت پذیرش پناهجویان و تعلیق صدور ویزا برای افراد کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را محکوم و این طرح‌ها را علیه مسلمانان دانستند و تاکید کردند که آمریکا در سایه این طرح‌ها از امنیت کمتری برخوردار خواهد بود.

 

برپایه این گزارش، دستیاران و کارشناسان گفتند که انتظار می رود ترامپ همچنین دستور ممنوعیت ورود پناهجویان به آمریکا را به مدت چند ماه - به استثنای اقلیت های دینی زیر فشار - صادر کند.

 

براساس پیش نویس یک دستور اجرایی که قرار است دونالد ترامپ آن را در روزهای آینده امضا کند، ورود پناهجویان سوری به خاک آمریکا ممنوع خواهد شد و ورود هرگونه مهاجر از سوریه، سودان، سومالی، عراق، ایران، لیبی و یمن تا زمان بررسی لایحه های دائمی به حالت تعلیق درخواهد آمد.

 

ایکنا/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر خارجه اسبق آمریکا به حمایت از مسلمانان در مقابل ترامپ پرداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..