تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده مانتوی بهاره از امیلی

از شانس ما ایرانی‌ها مدتی‌است سلبریتی‌ها خیلی تمایل دارند کت‌های بلند مشابه مانتو بپوشند که کار ایده‌گرفتن را برای خانم‌های ایرانی بسیار راحت می‌کند.

امیلی راتایکاوسکی Emily Ratajkowski مدل و بازیگر ۲۵ ساله امریکایی از آن سلبریتی‌هایی است که دنبال کردن استایلشان ایده‌های خوبی می‌دهد. در این عکس امیلی را با ست لباسی به رنگ‌های خنثی سفید و کرم می‌بینیم که از ترندهای پرطرفدار سال ۲۰۱۷ است. از شانس ما ایرانی‌ها مدتی‌است سلبریتی‌ها خیلی تمایل دارند کت‌های بلند مشابه مانتو بپوشند که کار ایده‌گرفتن را برای خانم‌های ایرانی بسیار راحت می‌کند.

ایده مانتوی بهاره از امیلی

امیلی در این ست جذاب که به عنوان لباس عید امسال بسیار مناسب است، یک مانتوی کرم رنگ بلند را روی یک سرهمی سفید پوشیده‌است. این ترکیب بسیار کاربردی علاوه بر اینکه برای پوشیدن در خیابان مناسب است، به سادگی با درآوردن مانتو تبدیل به یک لباس مجلسی مناسب عیددیدنی و مهمانی می شود. برای فراهم کردن این ست زیبا می‌توانید مثل امیلی کیف مجلسی‌تان را همرنگ سرهمی و کفش یا صندلتان را همرنگ مانتو انتخاب‌کنید. امیلی این ست را با زیورآلات سبک و ساده ترکیب کرده‌است و یک جفت گوشواره میخی کوچک در گوش و یک حلقه ساده در انگشت اشاره دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده مانتوی بهاره از امیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..