تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از پهپاد برای کاهش سوانح ریلی

شرکت راه آهن هند از پهپادها برای نخستین بار در ایستگاههای قطار و خطوط ریلی بمبئی در غرب هند استفاده می کند.

یک مقام شرکت راه آهن با بیان اینکه این طرح می تواند باعث کاهش تعداد قربانیان در خطوط ریلی این کشور شود افزود:پهپادها با عکسبرداری از خطوط ریلی و انتقال آن به مرکز کنترل می تواند در جلوگیری از سوانح جاده ای تعیین کننده باشد. 

به گفته مسئولان راه آهن، پوشش تصویری برای جلوگیری از ورود غیر قانونی افراد به خطوط ریلی برای مناطقی که زیر پوشش دوربین قرار ندارد از دیگر اهداف این طرح است. سازمان راه آهن هند اعلام کرد استفاده از پهپادها روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ هزار روپیه برای این شرکت هزینه در بردارد. 

دربخش دیگری از گزارش شرکت راه آهن اضافه شده است تصایری ارسال شده از پهپاد ها می تواند نیروهای امنیتی را در رسیدن سریع به صحنه و جلوگیری از سوانح کمک کند.

بر اساس آمار شرکت راه آهن غرب هند در سال ۲۰۱۵، سه هزار و ۳۰۴ نفر در بمبئی به دلیل سوانح ریلی جان باختند. 

همه ساله تعداد زیادی از افراد بی خانمان و ساکنان حاشیه خطوط راه آهن در هند به علت برخورد با قطار جان خود را از دست می دهند.

منبع:وب سایت میلیتاری نیوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از پهپاد برای کاهش سوانح ریلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..