تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تمرکز بر صنعت در حل بحران آب

کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر اسفند امسال در تربت جام برگزار می شود

ضرورت تمرکز بر صنعت در حل بحران آببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دبیر اجرایی کنفرانس ملی توسعه پژوهش های نوین با بیان اینکه امروزه انرژی های نوین از اهمیت بالایی برخوردار هستند، عنوان کرد: منطقه تربت جام در زمینه انرژی های بادی و خورشیدی پتانسیل های فراوانی دارد که در کنفرانس علمی پیش رو به آن خواهیم پرداخت.

مصطفی عطا زندی افزود : صنعت شهرستان تربت جام در حال رشد و توسعه بوده و لازم است نیروی کار کارخانه ها توسط مردم بومی منطقه تامین شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر ارائه مقالات و نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با حضور اساتید بنام کشور برای دانش آموزان و دانشجویان نیز در این کنفرانس برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این کنفرانس درخصوص محورهای همایش اظهار کرد: انرژی های تجدیدپذیر، فناوری های نوین برق در ساختمان، الکترونیک، مخابرات، کنترل، قدرت، مهندسی پزشکی و کامپیوتر از محورهای این کنفرانس هستند که هرکدام زیرشاخه های متعدد دارند.

وی خاطرنشان کرد : تاکنون 57 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.

عطازندی با بیان این مطلب که مقالات توسط 37 داور از اساتید مطرح کشور بررسی خواهند شد، تصریح کرد: کمیته علمی شامل 37 عضو است که استاد تمام هایی از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، فردوسی، بیرجند، صنعتی سجاد، امام رضا (ع)، علوم پایه زنجان، شهید منتظری، خراسان، آب و برق خراسان، علوم و تحقیقات تهران و شیراز آن را تشکیل می دهند.

وی از دکتر نجفی مشاور رییس جمهور، دکتر وکیلیان رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و دکتر غفوری فرد عضو شورای انقلاب فرهنگی بعنوان مهمانان ویژه این کنفرانس یاد کرد و گفت: کنفرانس "توسعه پژوهش های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر" روزهای چهارم و پنجم اسفند امسال در سالن تربیت شهرستان تربت جام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام// م ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تمرکز بر صنعت در حل بحران آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..