تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با وجود دشمنان بسیار ایران همچنان استوار خواهد اند

امام جمعه شهر کویته پاکستان گفت: دشمنان اسلام مانند وهابی ها، داعش و تکفیری ها دور ایران جمع شده اند ولی با این وجود ایران همچنان استوار و مقتدر خواهد ماند.

 عبدالرحمن نورزیی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران و انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مشهد را شهر علم و دانش و دارای فرهنگ اسلامی غنی دانست وگفت: مشهد در جهان اسلام شهریست مذهبی و وجود امام رضا(ع) باعث حضور علما و فضلای بسیار در این شهر شده است.

امام جمعه کویته گفت: از زمانی که امام خمینی(ره) در پاریس بودند من با ایشان ارتباط داشتم و هم اکنون نیز با مقام معظم رهبری بیعت کرده ام و با نماینده ایشان در کویته پاکستان در ارتباط هستم.

وی افزود: در جهان امروز تنها ایران است که طبق اصول اسلامی و پیامبر اکرم(ص) پایه ریزی شده و حکومت را با تعالیم اسلامی در یک راستا قرار داده است.

نورزیی ادامه داد: خداوند با کسانی است که قرآن را با قوانین خود مطابقت دهند، دشمنان اسلام مانند وهابی ها، داعش و تکفیری ها دور ایران جمع شده اند ولی با وجود دشمنان بسیار با یاری خداوند ایران همچنان استوار و مقتدر خواهد ماند.

وی با بیان اینکه اضطراب و پریشانی موجود در کشورهای اسلامی بخاطر انحراف آن ها از قرآن و دل بستن به بیگانگان است افزود: علما باید در مقابل حکومت های غیر اسلامی بایستند و اعلام کنند داعش، وهابی ها و گروه های تروریستی دیگر پیروان قرآن نیستند چرا که قرآن و اسلام اجازه این جنایات و سربریدن ها را نمی دهند.

وی افزود: علما باید برحکومت ها تاثیر گذارند تا حکومت هایی که بر طبق اسلام و قرآن نیستند از بین بروند.

عبدالرحمن نورزیی با با انتقاد از حکومت پادشاهی عربستان گفت: علما در حکومت عربستان جایگاهی ندارند، به همین خاطر آن ها از دین فاصله گرفته اند، لازم است علما وارد عمل شوند تا همه کشور ها از جمله عربستان در راستای اسلام و قرآن قرار گیرند و اتحاد و همدلی در بین آن ها گسترش یابد.

انتهای پیام//ح.م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با وجود دشمنان بسیار ایران همچنان استوار خواهد اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..