تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 15 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی درکردستان

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: آمار مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،غلامرضا همایون پوردراین باره گفت: درمدت یادشده درمجموع 301 نفر در اثر حوادث رانندگی دراین استان جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: تعداد فوتی های حوادث رانندگی در مناطق درون شهری 42 نفر و در مناطق برون شهری 236 نفر بوده است.

همایون پور گفت:در مناطق روستایی نیز 23 نفر بوده که64 نفر زن و 237 نفر مرد بودند.

وی ادامه داد: تعداد فوتی ها حوادث رانندگی امسال در مناطق درون شهری استان 4.5 درصد و در مناطق برون شهری و روستایی 16.4 درصد کاهش داشته است.

همایون پور آمار فوت شدگان ناشی از حوادث رانندگی در 9 ماه سال گذشته را 354 نفر عنوان کرد وگفت: در سال گذشته 44 نفر در مناطق درون شهری، 283 نفر در مناطق برون شهری و 27 نفر در جاده های روستایی استان فوت کردند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 15 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..