تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه آشنایی با اصول اولیه قرآن کریم در ارومیه برگزار شد

ساعت: 15:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/07 شناسه خبر: 1017988

کارگاه آشنایی با اصول اولیه قرآن کریم با حضور قاری بین الملی استاد وحید وکیلی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، زهرا میرقلنج اظهار داشت: کارگاه آشنایی با اصول اولیه قرآن کریم با حضور استاد وکیلی و صولتی از قاریان برجسته بین المللی و استانی و با شرکت بیش از ۷۰ نفر از قاریان و حافظان علاقه مند در محل فرهنگسرای ارومیه در حال برگزاری است.

مسول کانون قران و عترت فرهنگسرای جوان ارومیه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی اصولی و نگاه صحیح به مقوله قرات قران عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به فراهم بودن فضا برای اشنایی بیشتر با اصول اولیه قران کریم آن هم با حضور قاریان برجسته بین المللی انتظار بود استقبال بیشتری از طرف علاقه مندان به موضوعات قرآنی از این برنامه صورت می گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه آشنایی با اصول اولیه قرآن کریم در ارومیه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..