تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال 96 برای شهرداری ها سال سیاهی خواهد بود

ساعت: 15:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/07 شناسه خبر: 1017962

در صورت ادامه مشکلات مالی شهرداری ها، سال آینده شهرداری های کشور توانایی اداره امورات خود را نخواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ شهردار مهاباد در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن اشاره به مشکلات مالی روز افزون شهرداری مهاباد از مسئولان شهرستانی و کشوری درخواست کرد برای رفع این مشکلات چاره ای بیندیشند.

کردستانی در این باره افزود؛ در سطح استان تنها شهرداری ها و شورای شهر دو شهر توانسته اند در این شرایط بد اقتصادی روی پای خود بایستند اما در صورت ادامه این وضعیت؛ سال 96، سال سیاهی برای شهرداری ها بالاخص شهرداری مهاباد خواهد بود.

وی به واریز کلیه حقوق معوق کارگران این مجموعه تا 20 روز آینده اشاره کرد و افزود، خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده تا روز شنبه هفته آینده حقوق معوق کارگران و کادر اداری شهرداری به غیر از دی ماه  واریز خواهد که با توجه به عنایتی که از سوی فرمانداری صورت گرفته تا 20 روز آینده حقوق اسفند ماه این عزیزان به حسابشان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال 96 برای شهرداری ها سال سیاهی خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..