تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجوم 4 فرد ناشناس به مقام ارشد آک پارتی در هاکاری

ساعت: 15:13 منتشر شده در مورخ: 1395/11/07 شناسه خبر: 1017972

حمله به مسئول حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه؛

رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه در شهرستان «یوکسکووا» استان «هاکاری»، شب گذشته مورد حمله 4 فرد مهاجم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، «مسلم اورتای» رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه در شهرستان «یوکسکووا» استان «هاکاری»، شب گذشته، به هنگام خرید از یک فروشگاه، مورد حمله 44 فرد ناشناس قرار گرفته و از نواحی مختلف بدن و صورت، دچار مجروحیت گشت که با انتقال وی به بیمارستان دولتی شهر، برای وی گزارش پزشکی قانونی صادر شد.

حادثه دیشب ساعت 21:00 به وقت محلی ترکیه در خیابان «ایپک یولی» شهرستان «یوکسکووا» به هنگام خرید از یک فروشگاه رخ داد و اورتای ابتدا از طرف یک شخصی که وارد فروشگاه شد مورد هجوم قرار گرفته و سپس قربانی ضرب و شتم 3 همدست وی که در بیرون فروشگاه منتظر وی بودند، گردید و با توجه به شدت ضربات وارده به سر، صورت و بدنش، دچار مجروحیت گشت که با کمک کارکنان فروشگاه توانست از دست مهاجمان رهایی یابد.

رئیس شهرستان یوکسکووای حزب عدالت و توسعه ترکیه، بعد از مداوا از بیمارستان مرخص و به خانه انتقال یافت و با شکایت از مهاجمان، از پلیس خواست تا هرچه سریع تر این افراد دستگیر و به جزای اعمالشان برسند.

گفتنی است، علت هجوم این افراد به نماینده حزب آک پارتی هنوز اعلام نشده ولی احتمال می‌‌رود دلیل این حمله اعتراض به سیاست‌های اتخاذ شده توسط دولت و تلاش برای برپایی سیستم ریاست جمهوری باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجوم 4 فرد ناشناس به مقام ارشد آک پارتی در هاکاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..