تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار ترامپ با نخست وزیر انگلیس نقشی مهم برمذاکرات برگزیت دارد

به گزارش رجانیوز، سی ان ان امروز چهارشنبه گزارش داد: رایزنی های نخست وزیر انگلیس با دونالد ترامپ تاثیری مهم بر روند مذاکرات برگزیت( خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، بحث و رایزنی پیرامون مناسبات تجاری و اقتصادی، تحولات ناتو و وضعیت کنونی خاورمیانه از مهمترین محورهای رایزنی های نخست وزیر انگلیس در واشنگتن خواهد بود.

سی ان ان افزود: این اولین دیدار رو در روی یک مقام جهانی با رئیس جمهوری آمریکا است که اهمیت بسیاری دارد.

'ترزا می' نخست‌وزیر انگلیس فردا (جمعه)‌ با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در واشنگتن دیدار خواهد کرد.

'ترزا می' پیش ‌از این، از اظهارات ترامپ در جریان کارزار تبلیغاتی اش در مورد زنان و نیز بحث ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا به ‌صراحت انتقاد کرده است ضمن اینکه برداشت‌های رییس جمهوری جدید آمریکا در مورد توافق هسته ای ایران، ناتو و روسیه با مواضع و سیاست‌های رسمی لندن همخوانی ندارد.

این در حالی است که نخست وزیر انگلیس در پاسخ به سئوال «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر مبنی بر اینکه «چطور می توان با رئیس جمهوری که می خواهد آمریکایی ها را در اولویت قرار دهد و میان کشورش و مکزیک دیوار بکشد، تجارت کرد»، بیان داشت: ما به توسعه روابط تجاری مان با آمریکا، اتحادیه اروپا و سایر کشورهای جهان ادامه خواهیم داد؛ تا موجب آبادانی کشور شود.

نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: ترسی ندارم تا با رئیس جمهوری آمریکا در مورد مسایل مورد اختلاف، صریح صحبت کنم و صراحت گویی من از آن جهت است که انگلیس و آمریکا رابطه ی ویژه ای با یکدیگر دارند.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار ترامپ با نخست وزیر انگلیس نقشی مهم برمذاکرات برگزیت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..