تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی بختیاری ثبت ملی شد/مسجدسلیمان میزبان اولین دوره مسابقات کشتی بختیاری

عبدالرضا صالحی پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نوع کشتی همچون کشتی با چوخه خراسان لباس و قوانین خاصی داشته و بسیار جذاب می باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با بیان این که به دنبال ثبت جهانی کشتی بختیاری هستیم افزود: جذابیت و ارائه فنون زیبا در این کشتی باعث جذب مخاطبین جوان شده است.
وی با بیان اینکه مسجدسلیمان میزبان اولین دوره مسابقات کشتی بختیاری در کشور خواهد بود افزود: این مسابقات 29 بهمن ماه به مدت دو روز برگزار می شود.
صالحی ادامه داد: این مسابقات با حضور 300 کشتی گیر در اوزان 60 تا 70 کیلوگرم، 70 تا 80 کیلوگرم و 80 کیلوگرم به بالا در سطح کشور برگزار می شود.
وی به استقبال خوب شرکت کنندگان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات از این پس همه ساله در سطح کشور برگزار می شود که شهرستان مسجدسلیمان میزبانی اولین دوره را برعهده دارد.
خبرنگار: پارسا شاکری
6002انتشار دهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی بختیاری ثبت ملی شد/مسجدسلیمان میزبان اولین دوره مسابقات کشتی بختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..