تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوریه و ایران از ادامه آتش بس در سوریه حمایت می کنند

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه روز پنجشنبه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و جدیدترین تحولات بین الملل، منطقه و سوریه را مورد بررسی قراردادند.
دوطرف دراین دیدار بر حمایت از آتش بس در سوریه تاکید و اعلام کردند توافق آتش بس مقدمه ای برای بازگشت صلح و امنیت به سوریه از طریق ادامه مبارزه با تروریسم و ایجاد شرایط مناسب برای آغاز گفت و گومیان سوری ها است.
بشار اسد دراین دیدار بر نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران و حمایت از پایداری ملت سوریه در مقابله با جنگ تروریستی تحمیلی و تلاش برای یافتن راه حل سیاسی تضمین کننده تمامیت ارضی و وحدت ملی سوریه تاکید کرد.
امیرعبداللهیان نیز گفت: حمایت کامل و همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه اصلی ثابت براساس روابط راهبردی دو کشور است.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که تروریسمی که سوریه را هدف قرارداده است، همه ملت های منطقه را تهدید می کند.
حسین امیرعبداللهیان در سفری دو روزه به سوریه با رئیس جمهوری، رئیس مجلس و وزیرخارجه این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
خاورم** 6116
انتشار دهنده: فریبا مدنی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوریه و ایران از ادامه آتش بس در سوریه حمایت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..