تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین همایش ملی سلولهای بنیادی در گرگان

دومین همایش ملی سلولهای بنیادی و مهندسی بافت و پزشکی بازسازی قلب در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مدیر فن آوری و تجاری سازی ستاد توسعه علوم فن آوری سلول های بنیادی کشور در این همایش که در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد گفت: در حال حاضر 15 بیمارستان کشور، خدمات درمانی از طریق پیوند سلول های بنیادی خون ساز را به بیماران ارائه می دهند.

علیرضا شعاع حسنی افزود:کار درمان بعضی از بیماری های صعب العلاج مانند سرطان ها با بهره گیری از سلول های بنیادی خون ساز در این بیمارستان ها انجام می شود.

وی گفت: فعالیت اولین مراکز پیوند سلول های بنیادی خون ساز از 25 سال پیش در کشور آغاز شد و تلاش می کنیم آن را گسترش دهیم.

شعاع حسنی بیان کرد: ما تلاش می کنیم تا با داشتن بازار پزشکی این علم آن را در بخش منابع انسانی و علمی توسعه دهیم و در این راستا ستاد توسعه علوم فن آوری سلول های بنیادی کشور با وزارت بهداشت و وزارت علوم همکاری دارد.

وی همچنین از برگزاری دومین دوره المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با همکاری وزارت آموزش و پرورش تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین همایش ملی سلولهای بنیادی در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..