تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا قوچان نژاد بهترین گلزن جهان در سال ۲۰۱۷

تاریخ نشر : پنجشنبه 7 بهمن 1395 مشاهده : 82 سایر اخبار ورزشی RSS

رضا قوچان نژاد در سال جدید میلادی با به ثمر رساندن میانگین یک گل در هر ۳۶ دقیقه آماری خیره کننده از خود برجای گذاشته است.

رضا قوچان‌نژاد

رضا قوچان نژاد با هت‌تریک مقابل آیندهوون (اینجا ببینید) به لحاظ آماری بهترین گلزن سال جدید میلادی است.
گوچی در حالی طی ۶ دیدار اخیر تیمش ۸ گل به ثمر رسانده که ۵ گل از این تعداد طی دو دیدار هیرنوین در سال ۲۰۱۷ به ثمر رسیده است و هیچ بازیکنی در هیچ یک از لیگ های معتبر جهان (منهای جام های حذفی) موفق به زدن تعداد گل بیشتری نشده است.
البته پنج بازیکن دیگر یعنی هری کین و دله علی از تاتنهام انگلیس، باس دوست از اسپورتینگ پرتغال، بسارت بریشا از ملبورن ویکتوری استرالیا و پیروس سوتریو از آپوئل قبرس هم موفق به زدن ۵ گل در سال ۲۰۱۷ شده اند اما همگی آنها تعداد و دقایق بازی بیشتری نسبت به گوچی در سال جدید میلادی داشته اند.
رضا طی تنها دو دیدار و ۱۸۰ دقیقه بازی برای هیرنوین در سال ۲۰۱۷ پنج گل در لیگ هلند به ثمر رسانده و با میانگین ۳۶ دقیقه برای هر گل زده بهترین گلزن سال جهان لقب گرفته است.

 رضا قوچان نژاد

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

رضا قوچان نژاد در لندن در حال خوردن غذای ایتالیایی+عکس

رضا قوچان نژاد در مراسم عزاداری +عکس

رضا قوچان نژاد در کنار لیونل مسی+عکس

اولین پست رضا قوچان نژاد بعد از ازدواجش با خواهر ساره بیات +عکس

جزییات جدید از مراسم نامزدی سروین بیات و رضا قوچان نژاد / از طراحی زیبای سالن عقد تا حلقه دست کردنشان +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا قوچان نژاد بهترین گلزن جهان در سال ۲۰۱۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..