تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امور مالی دانشگاه آزاد نباید هیچ نقطه ابهامی داشته باشد/شبهه‌ای در مسئله تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد باشد قطعا پاسخگو هستیم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد در اولین نشست خبری خود گفت: هاشمی اساسی‌ترین نقش را در تاسیس دانشگاه ازاد داشت و این دانشگاه از صفر شروع کرد.

وی اضافه کرد: حالا یکی از مهم ترین نقش‌های دانشگاه آزاد ترویج علم و دانش است و در این زمینه به جایی رسیدیم که حالا چند صد هزار صندلی خالی در دانشگاه‌ها داریم.

لاریجانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری حساسیت و دقت بسیاری بر دانشگاه ازاد دارند و بنده از حکم ایشان اطلاع نداشتم، تا به من اطلاع دادند و امر ایشان بر ما مطاع است و اطاعت از ولی فقیه اساس دبن ماست که امیدواریم انتظار ایشان را براورده کنیم»

وی گفت: رهبری به دلیل اینکه در پیشرفت دانشگاه ازاد خلل و وقفه ایجاد نشود به بنده امر فرمودند و بنده با دعای ایشان و تمام کسانی که دل در گرو کشور و نظام دارند امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که دانشگاه آزاد حرف اول را در پژوهش و علم و فناوری بزند.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد تصریح کرد: برای تکمیل اعضای هیئت امنای دانشگاه ازاد و جایگزینی سه‌نفری که دوره عضویتشان به پایان رسبده در هفته‌های آینده هیئت موسس جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و پس از بررسی کاندیداها و مشورت در هیئت موسس نام اعضا را به شورایعالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌کنیم.

ولایتی در ادامه افزود: امور مالی و محاسباتی دانشگاه آزاد در تمام واحدها باید شفاف باشد و هیچ نقطه ابهامی نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: اگر شبهاتی در مسئله تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد وجود داشته باشد قطعا پاسخگو هستیم. یکی از وظایف من پاسخ به شبهات است

ادامه دارد..

http://fna.ir/DV9MEK



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امور مالی دانشگاه آزاد نباید هیچ نقطه ابهامی داشته باشد/شبهه‌ای در مسئله تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد باشد قطعا پاسخگو هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..