تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار آوار برداری به انتهای خودش رسیده است

به گزارش افکارنیوز،

سعید شریف زاده با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده توسط آتش نشانان، اظهار داشت: امروز شرایط نسبت به دیروز بسیار بهتر شده است.امروز توانستیم چهار شهید را  از زیر آوار خارج کرده و جستجو برای یافتن تنها شهید گرفتار زیر آور ادامه دارد. 

وی ادامه داد:کار آوار برداری به انتهای خودش رسیده است و اگر کار به کندی پیش می رود به این دلیل است که نمی خواهیم دقت را فدای سرعت کنیم. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تاکید کرد: در حال حاضر آتش نشانان متر به متر با بیل دستی آوار را جستجو می کنند و با یافتن سایر اجساد بلافاصله کار اوار برداری در کمترین زمان انجام می شود. 

شریف زاده افزود: می توانیم در نصف روز کار آوار برداری و تخلیه نخاله ها را انجام دهیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار آوار برداری به انتهای خودش رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..