تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکاس ایرانی دونالد ترامپ را سرکار گذاشت

ساعت24-ماجرای عکس عباس شیرمحمدی عکاس با سابقه ایرانی از مراسم تحلیف دونالد ترامپ و البته تشکر ویژه و توئیتری رئیس جمهور آمریکا از او دیروز در بسیاری از رسانه ها منتشر شد اما حالا و امروز مشخص شده است که این عکس نه تنها عکس مراسم تحلیف نبوده بلکه عکس یک روز پس از تحلیف و اعتراض ها به ریاست جمهوری ترامپ بوده است!

به گزارش  هفت صبح «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری جدید آمریکا از عکاس ایرانی به خاطر گرفتن عکس مراسم تحلیف، تشکر ویژه کرد.  ترامپ در پیامی در توییتر خود با تشکر از این عکاس ایرانی، اعلام کرد عکس گرفته شده توسط وی را به دیوار خواهد آویخت.
این در حالی است که در واقع عکاس ایرانی با تصویری که مربوط به اعتراضات نسبت به ریاست جمهوری ترامپ است او را به نوعی بازیچه کرده و ترامپ متوجه روز و ماجرای این عکس نشده، اما پس از چند ساعت که متوجه ماجرا می شود توئیت مربوط به تشکر از عکاس ایرانی را حذف می کند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکاس ایرانی دونالد ترامپ را سرکار گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..