تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع بسیج قشر جامعه زنان خراسان شمالی برگزار شد

ساعت: 12:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/07 شناسه خبر: 1017816

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی گفت: این مجمع به صورت سالانه با حضور نخبگان برگزیده از کارگروه های جامعه زنان نواحی استان تشکیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه ساجده، عصمت السادات وکیلی مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی در مجمع بسیج قشر جامعه زنان اظهار کرد: این مجمع به صورت سالانه با حضور نخبگان برگزیده  از کارگروه های جامعه زنان نواحی استان تشکیل می شود.

وی ادامه داد: این مجمع به منظور بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی در حوزه زنان و هم افزایی کارگروه های زنان و خانواده استان برگزار می شود.

وکیلی اضافه کرد: در این مجمع مسئولان کارگروه ها گزارشاتی را از اقدامات سالانه خود ارائه می دهند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان با اشاره به طرح های بیان شده در مجمع گفت: برگزاری کارگروه های آموزشی ویژه فضای مجازی، آسیب های اجتماعی زنان خود سرپرست و راه اندازی بازار روز، زنان در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی، اهمیت جایگاه عفاف و حجاب و تاثیر آن و معظلات استفاده از گوشی همراه و فضای مجازی، راهکارها برای جذب اهل سنت به بدنه بسیج، افزایش جمعیت کاهش طلاق به ترتیب توسط شهرستان های بجنورد، شیروان، جاجرم، فاروج، راز، اسفراین و گرمه مطرح شد.

لازم به ذکر است مجمع با سخنرانی ابوالقاسم چمن، معاونت هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه استان با موضوع بیان سیاست های سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج آغاز شد و با نشست بصیرتی با حضور مجتبی قربانزاده به کار خود پایان داد.

رحمانی

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع بسیج قشر جامعه زنان خراسان شمالی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..