تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولسی گابارد: معارض «میانه‌رو» نداریم؛ همه تروریست هستند/ رسانه‌ها هر دروغی هم که بگویند، واقعیت این است که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه است

گروه بین‌الملل - رجانیوز: «تولسی گابارد»، نماینده دموکرات ایالت هاوائی در مصاحبه‌‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان تأیید کرد که در سفر به سوریه با بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرده است. 

یه گزارش رجانیوز به نقل از فارس، وی در این مصاحبه گفت که ابتدا قصد دیدار با بشار اسد را نداشت، اما به خاطر نگرانی‌هایش برای مردم سوریه از فرصتی که برای چنین دیداری پیش آمد استفاده کرده است. 

این عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت که با رئیس‌جمهور سوریه درباره «صلح» صحبت کرده است. وی همچنین خاطرنشان کرد که از تعاملش با مردم سوریه متوجه شده که «هیچ معارض، میانه‌روئی وجود ندارد.»

مجری شبکه خبری سی‌ان‌ان در این گفت‌وگو «گابارد» را درباره دیدارش با بشار اسد تحت فشار قرار داد. وی با متهم کردن بشار اسد به کشتار مردم سوریه از این قانونگذار آمریکایی پرسید که آیا فکر می‌کند که دیدار با اسد باعث بالا رفتن اعتبار وی در کنگره خواهد شد؟ گابارد در پاسخ گفت: «هر فکری که شما درباره رئیس‌جمهور اسد بکنید، واقعیت این است که او رئیس‌جمهور سوریه است.»

گابارد همچنین خاطرنشان کرد که این مردم سوریه هستند که بایستی درباره آینده کشور خودشان تصمیم بگیرند. وی با بیان اینکه واقعیت میدانی سوریه این است که گروه های تروریستی القاعده و داعش بخش عمده گروه های در حال مبارزه با دولت سوریه را تشکیل میدهند گفت که مردم سوریه می دانند که اگر بشار اسد کنار برود القاعده و داعش بر این کشور حکومت خواهند کرد.

گابارد اضافه کرد: «برای رسیدن به صلح لازم است که با او گفت‌وگو صورت بگیرد.»

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد که در سفر به سوریه مردم از وی درباره دلیل حمایت آمریکا از گروه های تروریستی سوال کرده اند. 

او گفت: «چرا آمریکا و متحدانش در حال حمایت از این گروه های تروریستی هستند که در حال تخریب سوریه هستند؟ و این القاعده بود که در روز ۱۱ سپتامبر به آمریکا حمله کرد، نه سوریه پاسخی برای آنها نداشتم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولسی گابارد: معارض «میانه‌رو» نداریم؛ همه تروریست هستند/ رسانه‌ها هر دروغی هم که بگویند، واقعیت این است که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..