تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جی‌میل به‌زودی فایل‌های جاوا اسکریپت را برای پیوست مسدود می‌کند

گوگل اعلام کرده که به‌زودی امکان پیوست فایل‌های جاوا اسکریپت را مسدود می‌کند. تاکنون مسدودسازی پیوست فایل‌هایی با پسوند EXE، msc و فایل‌های bat. انجام گرفته است و به زودی ممنوعیت پیوست فایل‌های js. نیز به این لیست افزوده می‌شود. این محدودیت از 13 فوریه اعمال خواهد شد.

“همانند دیگر فایل‌های مسدود شده، شما قادر نخواهید بود یک فایل js. را پیوست کنید.”این پیامی است که تا چند روز دیگر با پیوست کردن یک فایل جاوا اسکریپت مشاهده خواهید کرد. مسدودسازی فایل‌های جاوا اسکریپت به دلایل امنیتی صورت می‌گیرد زیرا این نوع از فایل‌ها قادر هستند به راحتی برنامه‌های EXE را اجرا کنند، این موضوع یکی از ترفندهایی است که توسط هکرها استفاده می‌شود.

با این حال اگر به ارسال یک فایل جاوا اسکریپت احتیاج دارید، گوگل راه‌هایی هم‌چون گوگل درایو و حافظه ذخیره سازی گوگل کلاد را برای اشتراک‌گذاری این نوع فایل در نظر گرفته است.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جی‌میل به‌زودی فایل‌های جاوا اسکریپت را برای پیوست مسدود می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..