تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش بلیت جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد از امروز آغاز شد

پیش فروش بلیت جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد از امروز آغاز شد

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری گفت : به دلیل مشکلات بوجود آمده در سامانه ی فروش اینترنتی بلیط های جشنواره ی فیلم فجر ، آغاز بلیط فروشی در استان ها و استان چهار محال و بختیاری از پنجشنبه هفتم بهمن ماه خواهد بود .

 جواد کارگران  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبر انلاین افزود : بنا بر اعلام دبیرخانه ی جشنواره بین المللی فیلم فجر در تهران ، اختلالات به وجود آمده در سایت فروش اینترنتی بلیط های جشنواره ی فیلم فجر که به دلیل ازدحام و استقبال فوق العاده علاقه مندان به وجود آمده بود ، برطرف شده و بلیط فروشی بخش استانی که قرار بود از امروز دوشنبه آغاز شود با تاخیر و از پنجشنبه هفتم بهمن ماه امکان پذیر خواهد بود .

به گفته وی : فروش سری بلیط های جشنواره از ساعت ٨ صبح پنجشنبه هفتم بهمن ماه آغاز و راس ساعت ١٢ روز یکشنبه دهم بهمن ماه خاتمه می یابد و از همین رو لازم است علاقه مندان در اسرع وقت نسبت به خرید بلیط های جشنواره اقدام نمایند .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در پایان تصریح کرد : خرید اینترنتی بلیط های سی و پنجمین جشنواره ی فیلم فجر از طریق سایت cinogram صورت می پذیرد و علاقه مندان باید طی زمان اعلام شده به سایت مذکور مراجعه نمایند .


گفتنی است ،  محل اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر چهار محال و بختیاری سینما بهمن شهرکرد است .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش بلیت جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد از امروز آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..