تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مردان کشور در سمنان آغاز شد

رییس هیئت ژیمناستیک استان سمنان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این سری از مسابقات با هدف انتخابی تیم ملی، روز پنجشنبه و جمعه هفتم وهشتم بهمن 95 با حضور ژیمناستیک‌کاران 12 استان در خانه ژیمناستیک شهرستان سمنان آغاز شد.
محمد ایزدفر خاطرنشان کرد: ورزشکاران رشته ژیمناستیک استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی وغربی، کرمان، اصفهان، ایلام، شیراز، سمنان، یزد، کرمانشاه و مازندران در گروهای 2 و چهار نفره به مصاف هم می روند.
وی، به برگزاری این مسابقات در 2 رده سنی نونهالان زیر 15 سال و نوجوانان بالای 15 سال اشاره کرد و گفت: مسابقات ژیمناستیک کاران هفت تا 15 ساله امروز و 15 ساله به بالا روز جمعه هشتم بهمن 95 در سمنان برگزار می شود.
رییس هیات ژیمناستیک استان سمنان گفت: حضور در این مسابقات، اردوهای آمادگی و مسابقات لیگ، شاخص های اعزام ورزشکاران کمتر و بیشتر از 15 سال به رقابت های آسیایی قزاقستان در شهریو 96 است.
استان سمنان بیش از 200 ژیمناست کار سازمان یافته دارد.
7344/6103
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه فرمایید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مردان کشور در سمنان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..